söndag 26 april 2009

Annikas skor!

Jag var med mamma hela vägen till Eskilstuna och Tuna Park. Där väntade shopping :D
Vi gick genom de flesta av dessa butikerna, tills vi kom till en av deras skobutiker... Där fick jag syn på den vackraste skon jag sett, jag tappade nästan andan, har aldrig gjort det för en sko förut. Jag har aldrig ansett mig själv som en skofantast, innan nu...
Wildflower stod det på märket, och den bestod av massa härliga färger som gick ihop till något, enligt mig, vackert! <3 face="verdana">:) Dessa köpte vi och sen gick vi vidare... På vägen till maten köpte vi lite kläder och sen tog vi en liten rast. Kycklingfilé på spett med jordnötssås och ris, ljuvligt!
Vi fortsatte våran färd genom resten av gallerian, hade ju bara besökt ca hälften än så länge ;P

Kläder, kläder, kläder, klänning osv är lite av vad jag köpte, samt skorna då och en deo, vilken jag var i strängt behov av, eftersom den hemma var slut.
Kjolen jag köpte måste jag nog säga var det bästa köpet, förutom skorna då. En trevlig dag och mamma vågade låta mig övninsköra henne både dit och hem. Jag tror hon börjat inse att jag KAN köra bil vid det här laget :P

Hur som helst, idag(lördag), tog jag mig en liten tur över internet för att se om Wilflower skorna kanske skulle finnas på flera ställen, med rätt storlek. Jag hittade den med samma pris på fyra ställen, till och med svenska ställen :D
Men när jag klickade in på det sista såg jag genast en sak som fick mig att beslutsamt verkligen vilja köpa dem, det vart ett måste! Skorna kallades på den sidan för Annika! Vilket gjorde allting klart för mig.
Jag ska ner på stan imorgon för att leta efter dessa, om jag inte hittar dem där så köper jag dem via internet, då de kostar ca 349:- Men det är de värt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar