fredag 3 april 2009

Lördag

Äntligen kan man höra ljudet av tågrälsen som sakta rullar in på Västerås Central, ut kliver en förväntansfull Viktoria från inget mindre än Bjursås! :) En av mina bästa vänner som jag träffade förra sommaren uppe i Rättvik, vi var pigor tillsammans och bodde och "lekte" i sommarvärmen under tre underbara veckor! Verkligen inget jag ångrar, de tre veckorna (när vi hade världens bästa föräldrar), var några av de bästa veckorna i mitt liv! Man fick träffa så många människor och fick så mycket lärdom av de som jobbade där. :) Hoppas alla får uppleva det någon gång.

I alla fall, Viktoria kommer hit imorgon med tåget ca halv 12, då jag skall plocka upp henne för att åka hem till mig med eventuell packning från hennes sida. Söndag kl 17.00 tar hon tydligen tåget tillbaka, vilket kommer orsaka mig mycket sorg. Men nu ska jag tänka på den tiden hon kommer vara här! Hon kommer mest hit för att träffa mig (hoppas jag), men också för att jag håller i en fest där jag har en massa kompisar jag vill hon ska träffa.

Många av mina kompisar kommer vara så kallade "oskulder" eftersom de inte varit med om en "Annikas Hemma Fest" innan... Men nu är det dags, både för "oskulder" och "vana" att ses återigen på en av mina så vanliga fester. Hoppas alla tycker även denna är lika bra som de tidigare alltid tyckt! :)

För de som är bjudna och läser detta; Vi ses imorgon!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar