måndag 20 april 2009

...jaha, migrän.

Vaknade upp och mådde hur bra som helst, sen efter jag suttit vid tv:en ca en timme som jag hör mamma komma hem efter att ha jobbat natt. Jag kände att jag nu allt för länge sett suddigt, förstod inte varför ögonen såg suddigt... Men sen gick det över och det övergick till en mindre smärta istället, jag frågade mamma vad det kunde vara, men där utan förslag. Smärtan i ögonen satt kvar och det spred sig till hela huvudet, smärtan var konstant och hemsk. Sen la kroppen till illamående också, vilket fick mig att spy... Jag frågade mamma åter en gång och hon gissade på migrän... Jag har ju aldrig haft det förut inte heller mamma så hon åkte till apoteket för att fråga angående mina symptomer. Det visade sig vara Migrän, första gången jag någonsin fått det och jag förstår nu varför alla som haft det klagar så... Hemskt...
Skönt som det var köpte mamma Ezeneo och allt försvann sakta men säkert under lite mer än 3 timmar. Vilket var hur skönt som helst! :)

Tack för värktabletter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar