lördag 18 april 2009

Imorgon redan dags för fotografering med konfirmanderna, tiden går verkligen fort. Det var ju verkligen inte länge sedan jag satt där på första lägret med dem och kände alla dessa blickar mot mig som frågade "Vem är det där?", jag var inte med på deras första termin som konfirmander eftersom jag var isolerad på tärna vid den tiden... Men nu har jag släppts fri att göra det jag verkligen vill, och det är att vara med mina konf. De är tydligt 23 st och alla lika underbara!

Idag hade vi planeringshelg inför konfirmationen och det var ju idag de skulle komma på vad som ska hända på själva konfirmationen, gick väl sådär... Men till slut tror jag alla hittade en grupp även om det kanske inte var just det som de ville göra men i alla fall, det kommer bli toppen.

Foto imorgon alltså, då hoppas jag även detta året kommer bli ett riktigt flum kort med alla konfirmander och assistenter samt präst och Leena :D
*Vi håller tummarna*
Kram och god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar