måndag 6 april 2009

Min underbara Anna!

Nu måste alla få veta hur underbart det är när man känner sig älskad. Min bästa vän Anna är som mitt eget kött och blod, skulle aldrig kunna göra henne illa eller såra henne. Svårt att även ens hata henne när hon är irriterad, även då är hon underbar! :D
Hoppas även hon läser detta och förstår hur underbart hon fått mitt liv att bli och hur mycket hon verkligen betyder för mig! Vi kan prata om allt, även sådant jag inte kan prata med mamma om och jag brukar kunna prata med mamma om allt... Hon är ljuset i mitt liv, skulle hon försvinna skulle det slockna och mitt liv skulle inte längre ha någon mening, inte så att mitt liv kretsar runt henne men en stor del av det gör faktiskt det. Om hon inte funnits hade jag känt mig otroligt ensam, visst jag har andra vänner men inte någon som henne som får mig att le varje gång hon skickar ett sms eller att man känner den där bubblande glädjen av att bara få träffa henne. Jag hoppas alla har en sådan underbar vän där ute, som man skulle göra vad som helst för. Jag skulle gladeligen offra mitt liv för henne, som sagt hon är värdefull.
Och Anna om du än inte insett det så älskar jag dig och jag tycker du är så mycket mer än bara Underbar, du är även;
Värdefull, rolig, snäll, charmig, viktig, upplyftande, positiv, underhållande, munter, ball, kul, dyrbar, cool, älskad, vänlig, hjälpsam, busig, rar, godhjärtad, vän, svartklädd, social, bussig, spännande, ung, hemlighetsfull, vacker, beskyddande, kelig, glad, trevlig, ärlig och helt enkelt BÄST! :D <3

Jag älskar dig även om du gör fel ibland, Puss!

1 kommentar:

  1. åh annika D: <3
    det kan verka som att jag tycker du är som vilken trevlig kompis som helst, men saken är den att du faktiskt är den människan som får mig att gå upp om dagarna och orka med saker. Jag har sagt det så många gånger på så många olika sätt -men jag är ingeting utan dig Annika!
    <3
    tack för allt de senaste dagarna<3

    SvaraRadera