måndag 20 april 2009

Skrapa, tvätta, måla...

.
.
.

Var till Farmor idag(måndag) direkt efter jag haft migrän och skulle hjälpa henne med hennes utesoffa. Den målade jag kanske för en sådär 3 år sedan och då gjorde jag det väldigt noggrant. Även denna gång, idag åkte jag dit till halv 3 och jobbade tills ca halv 6. *stolt* Men gjorde det kanske FÖR noggrant eftersom jag skulle hunnit skrapat bort den mesta delen av färgen och sen tvätta av den och hinna måla den en gång. Hann bara skrapa och tvätta samt måla två ben, den måste ju målas två gånger så får åka dit senare någon gång igen... Men farmor säger ju aldrig nej till ett besök, inte heller jag att få besöka henne, hon är så snäll så! :D

Men det gick jätte bra och under dessa 3 timmar som jag konstant jobbade hade jag JCS i öronen och underhöll mig med :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar