onsdag 8 april 2009

Våffelkalas <3

Igår fick jag ett sms av en viss Elina, (min Annas lillasyster), om att komma ut till dem på Tidö-Lindö och ha lite mysigt tillsammans med några andra... Jag svarade ju såklart ja! :D
Deras pappa kom förbi och hämtade upp mig, då hade de precis hämtat upp Lina och Max, vi åkte och köpte glass sen ut till Barkarö för att hämta upp Linn.

Väl framme vart det mycket kramar och ett riktigt välkomnade av en glatt sjungande Elina och en nyvaken Anna. Hehe X) Alla tog plats uppe på Annas rum framför hennes så nya Mac, medan värden själv hade gått in i duchen utan vetskapen av att vi satt där, men det var lugnt i alla fall...

Sen var det dags för våfflor, deras pappa var så snäll att göra några utan ägg för min skull, (jag tål nämligen ej ägg). Vi åt dem under stor uppståndelse, alla satt och tjattrade vid bordet och ordspråket som vi så många hört förut "Låt maten tysta mun", kom verkligen inte att passa i detta sammanhang! ;P Jag vart mätt och det tror jag alla de andra också vart, man såg hur de bara ville knäppa upp översta knappen på byxorna för att de ätit för mycket...

Nåväl, sen var det dags för chips och popcorn samt ett parti Rockband! Jag tittade mest på, kan ändå inte låtarna på den skivan... Så jag och Lina tog oss besväret och rensade ena chipsskålen, som tur va kom Linn och hjälpte till, samt Max lite, annars hade det inte blivit så bra... :P

Det var mysigt och sen tog vi massa, (och då menar jag massa), bilder med Annas cam på hennes nya Mac. Här är några, personerna i bilden; Lina, Max, Elina, Anna, Linn, Jag, (ibland deras yngre broder Markus också..)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar