fredag 3 april 2009

Andra föreställningen

Idag hade vi den andra och sista föreställningen av JCS. Det känns otroligt skönt att få ha det gjort men samtidigt vill man bara göra 20 föreställningar till! Kändes som att det var för några, men med tanke hur jag har känt de sista dagarna så var det ganska skönt.
Det här skriver jag mest för att min bästa vän Anna förstår, Jag pratade med Honom och han svarade, i slutet fick jag även en kram av Honom samtidigt som jag tackade för sammarbetet (han tackade tillbaka! XD) Nu känns det som en stor sten släpt från mitt bröst och jag kan lämna det här bakom mig! :D

Festen imorgon kommer väl bli ok, jag hoppas på det bästa, känner mig lite deppig men av andra orsaker, ska försöka ha roligt, för eran skull! :)

Saknar redan allas röster från ikväll, kommer sakna JCS och att vi skapade det tillsammans och hur bra det faktiskt vart! :D

puss

1 kommentar:

  1. åh annika annika va glad jag blir att höra det här! Och jag är glad för din skull att jag hade fel ^^
    Och du ska inte oroa dig, det kommer att bli en HEL KUL NATT IMORN :D <33
    take care<3<3<33<3

    SvaraRadera