söndag 29 mars 2009

Tillbaka till Stockholm...

Under tiden jag var i Stockholm fick jag ett fint besök av min bästa vän Anna! :D
Hon går i skolan där i storstaden och hade ledigt vilket var perfekt, jag skulle annars tillbringat tiden med mig själv en hel dag, så jag vart ju såklart super duper glad!
Vårat första möte i Stockholm gick till som följer, vi möttes på T-Centralen eftersom, dit kunde jag hitta i alla fall! :) Vi gick sedan runt lite och bestämde oss för att besöka ett konstgalleri(eller liknande), vilket var stängt, vi försökte ett annat och kom som tur va in.

Sen var det dags för lunch! Vart skulle man gå? Stockholm är ju som alla vet ganska så stort... Vi gick till slut till Pizza Hut, det vart dyrt men var otroligt gott! :)

Jag ser smått road ut... ;)

Anna var gladare än hon såg ut ;P hihi (Jag också!)

Vi fortsatte våran färd mot olika nostalgi-butiker(som Anna kallar dem). Hon letar efter en 20-tals klänning till hennes student skiva, vilken jag också får komma på! :D (Temat där kommer vara "Tidsmaskin", jag kommer vara från medeltiden och ha en underbar klänning!) :)
Hur som helst, vi hittade två stycken, i den första butiken fanns det ganska så mycket saker, dock inte så mycket som föll Anna i smaken...
Vi fortsatte att kolla runt på närliggande gator och hittade en till. Där inne, herre gud vad mycket kläder de hade där... Kanske inte heller just det som Anna letade efter, men mycket närmare! Jag älskade verkligen den butiken! Massa gamla prylar och kläder i massor! <3 8D

Köpte dessa i "nostalgi butiken", älskar dem! <3

Sen efter det gick tiden ganska fort och vi bestämde för att säga hej då, hon skulle hem tillbaka till v-ås och jag skulle till kursen. Andra kvällen på blomsterkursen var nästan roligare än första! Vi fick göra flera saker och jag slapp åka taxi hem... :)

The End...

1 kommentar:

  1. Ville bara lämna ett litet spår efter mig ;) Fin blogg!
    /Josefin

    SvaraRadera