torsdag 19 mars 2009

JCS

Idag hade vi körövningen i kyrkan och vi övade såklart inför Jesus Christ Superstar, mycket arbete där men det kommer bli bra! Jag hade dessvärre fortfarande ont i halsen även fast det går att prata kände jag inte för att överanstränga den, det fick bli mimning istället.
Vi har ju vissa rörelser som man måste komma ihåg vilket man lätt glömmer när man försöker hålla reda på texten. Men hittills har det gått ganska så bra. Vi är kanske 50-80 personer i kören och jag är en av dem som kommer stå lite längre bak, fick ingen speciell roll vilket inte gör mig någonting. Jag och Viola ska under mitten hjälpa barnen, som då kommer vara på scenen, att gå ut. Vi har än inte tränat det men jag antar att det inte är så svårt... Igår under övningen tog jag tillfället att ta några kort medan de andra dansade och sjöng. Så ni kan få se hur det ser ut ett vanligt rep i kyrkan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar