torsdag 26 mars 2009

Påskbinderi

.
Äventyret i Stockholm slutade oändligt mycket bättre än va jag förväntat mig! Nu i måndags åkte jag till Stockholm för att gå på en kortkurs, "Påskbinderi", de varade under två kvällar(måndag kväll & tisdag kväll). Vilket gjorde det lite extra svårt för mig eftersom jag fortfarande bor i Västerås. Jag pratade med min farbror Anders och hans fru Anna, om jag fick komma och sova där under dessa dagar... Vilket jag fick och gjorde allt så mycket lättare, nu skulle jag bara hitta till utbildningen där de höll kursen. Jag hade kartor och buss/tunnelbana tidtabell så så svårt kunde det väl inte vara, till slut hittade jag rätt i alla fall. Klev av rätt busshållplats och hittade efter ett antal varv runt en stor byggnad att det var där jag skulle in. :P hehe
Blommorna vart väldigt lyckade enligt mig och jag vart mycket nöjd med vad jag fick gjort där.

Några av de verk jag gjorde! :D


Nu ska jag sluta skriva eftersom vi ska ha övning i över 4 timmar inför Jesus Christ Superstar, kommer bli jobbigt, men roligt!! <3

Premiären är ju nästa Torsdag(den 2 april), finns fortfarande biljetter kvar om det är någon som vill komma och se, men bara på Torsdagen för Fredagen(den 3 april) är tyvärr full.


(En sista chans finns! Vi säljer ut 200st biljetter vid ingången på Torsdagen, fast då får man sitta ganska långt bak tyvärr...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar