tisdag 22 december 2009

Känslan av en viss saknad

.
Jag såg precis att även jag nu har passerat 100 strecket. Min blogg menar jag ju såklart då :P Det här blir mitt inlägg nummer 101.
.
Men idag hade jag egentligen inte tänkt att jag skulle skriva vad jag skulle göra men eftersom jag nu har så kort tid innan jag ska med bussen in till stan så får det bli så i alla fall.. Kanske kommer mer ikväll om jag hinner :)
.
Nu ska jag som sagt ner till stan för att möta upp Elina (o kanske Anton), på Kalles för att ta en fika och umgås lite, jag har en del julklappar till Elina så tänkte ge dem till henne nu. Förhoppningsvis hinner Anna ner till stan och få sina, annars kanske hon inte får dem fören efter jul :(
Jaja, ska bli kul att bara gå och fika som förut :) Saknar tiderna från i somras!
.
Senare tänkte jag gå över till Maria och Helena för att även där utbyta julklappar..
.
Senare ikväll ska jag och mamma klä granen!! :D Hon jobbar imorgon kväll då vi brukar göra det så i år får det bli en dag tidigare, men vad gör det? :)
.
När jag vaknade upp imorse kollade jag åt högen som jag brukar men denna dagen fanns ingen Flisan på kudden brevid. Hade glömt bort att jag åkte hem igår. Svårt att komma tillbaka till verkligheten igen, ville bara vra kvar i Åtvids igen, har börjat vänja mig vid stället :)
.
Nu ska jag se till att jag hinner med bussen! :P Puss på er alla! <3
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar