tisdag 29 december 2009

Dagen då lönen försvann...

.
Frosten glänste på marken av solen som strålat hela långa dagen, jag delade den med Anna och en rejäl shoppingtur inne i stan. Skor och en klänning fick mina pengar säga hej då för :P Men det vart vackra köp, så jag och min lön är glad att det bara inte vart dyrare :P

Klänningen är svart liksom skorna fast skorna har 4-5cm klack och är lite mönstrade med en rosett. Nu när jag beskrev skorna lät det inte lika vackert som de faktiskt är :P Det är i alla fall sakerna jag ska ha på mig på nyårsafton hos familjen Lindström.

Gick in på Åhlens och tittade runt lite på film-avdelningen, direkt när jag såg kostymfilmerna så var jag körd. Även där fick jag lov att vara sparsam och tänka på hur mycket jag köpte för, det var dock bara en film, ett antal BBC serier (kostymfilmer) som satt ihop och en uppföljare till Borta med vinden som jag hoppas kommer vara bra. Jag är verkligen förlorad när det gäller kostymfilmer och pengar i fickan :P

Har fått en början på huvudvärk och hoppas den kommer vara nådig mot mig, nu tänker jag fortsätta på en av de BBC serierna jag köpte som heter "North and South".
(Romantiskt kostymdrama... såklart! :P) hehe

Kram på er så länge!
.

2 kommentarer:

  1. Meeh var är bilden på klänningen :O vill ju se den perfekta nyårsklänning! :)
    /Anna V

    SvaraRadera
  2. Jag är ledsen Anna, men bilden kanske kommer upp efter nyår, jag har inte lyckats ta någon bra bild.. Du kommer få se den inom en snar framtid ;) Kram

    SvaraRadera