tisdag 22 december 2009

Hur allting vart...

.
Ikväll så var jag och mamma hos morfar för att lämna julklappar och även hämta de välkända kuverten som man sen får på julafton, med vad som inte bara brukar innehålla en hälsning utan även pengar, men det har jag inte sagt, eftersom det är en hemlighet och jag inte vet om det än :P
.
Var till Maria och Helena för julklappsbytet ikväll och vart lockad till att sjunga lite Singstar, vilket jag inte har gjort sen jag gick på Tärna. Vilket i sin tur får mig att tänka tillbaka på min tid där under det första året när jag var så ung som 18 och yngst på hela internatet, det var jobbigt.. Men men, det var ju inte det jag skulle skriva om nu...
Vi skrattade så enormt till vissa låtar eftersom jag är lite lätt förskyld och Maria skrattade åt att jag sjöng falskt så vart det mest skratt i tonerna. Vilket jag inte sa nej till, hade en underbar kväll med systrarna Lindström!<3
.
Imorgon är det julstress med Karin som gäller. Hon är söt min lilla Karin, hon skickade mig ett sms om att hon skulle bli ca 8 minuter försenad och frågade då om det skulle vara ok..? Haha, vad skulle jag skriva, "Nej det är inte ok, jag vill inte ses för du kan inte passa tiderna!"...? haha
Tyckte det bara var så gulligt att hon fråga mig om det var ok och för att meddela er andra så sa jag såklart att det var ok :P
Sen ska jag väl försöka trycka in att träffa Anna där någonstans. Ska senare imorgon hinna till Joanna och Maria O också, tänkte eftersom alla känner alla så ska jag dra med Karin till grannarna Nissinen o Ohlsson efter vårat julstress.
.
När jag och mamma skulle åka från morfar så ringer pappa till mammas mobil och säger att han kört av vägen :P Det var inte så farligt förutom att han då gjort det utanför Munga... Vi satte oss i bilen och jag fick lite mera träning i ryggraden. Men när vi väl kommit fram hade en annan redan hjälpt honom upp och det var väl ganska tur det, för jag vet inte hur vi hade fixat det... Men resan på 25 minuter kändes då lite onödig när vi åkte tillbaka till Västerås för att snabbt hinna klä granen en stund innan jag skulle iväg till Maria och Helena.
Vi hann sätta granen i foten och klippa bort nätet runt om... Mer vart det inte :P Så jag får klä granen själv imorgon kväll eftersom mamma jobbar. Men sätter man på lite traditionell julmusik i bakgrunden så ska det väl gå ganska bra. Ingen att bråka med detta året :P hehe
.
Nu är det dags för mig att sussa om jag ska orka upp imorgon bitti för att träffa Karin.
.
Så ha det bra där ute!! KRAM
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar