onsdag 2 juni 2010

Varm dag måste firas

.
...och vad är väl bättre än att grilla! ;)
Jag köpte hem mig en engångsgrill och började grilla, det var riktigt härligt att sitta där på balkongen och känna värmen, dels från glöden och dels från sommarens första vackra dagar.
Jag hade en omtumlande natt och jag tror jag aldrig riktigt kommer hämta mig från den. Jag har från och med idag tagit en paus från att vara romantikern som jag brukade vara, inget jag helst vill påminnas om eftersom kärlek och romantiken som får en på fall får en också att inte orka upp. Snart bär det av mot Västerås och en sommar med Vänner, party, resor, sol och skön sommar! Jag längtar tills jag återigen får andas den friska doften från Västerås gator. (Man inser inte hur mycket ens hemstad betyder fören man lämnat den...) Även om den är en skitig stad för det mesta och egentligen inte har något speciellt rykte om sig så är det MIN stad,
Mitt Kära Västerås!<3
.

.
Sov gott alla där ute, imorgon ska jag tillbaka till "min" grav o jobba :P
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar