lördag 29 maj 2010

En vanlig Lördag

.
Vaknar upp med en som vanligt en flisan som puffar irriterat på huvudet, "Min frukost!!!" närstan skriker hon ut, jag har tydligen sovit för länge när klockan är nio :P
.
Ska "praktisera" på kyrkogården nästa vecka så ska befinna mig där kl 07.00 tisdag morgon, *pust* inte direkt den tiden som är mest passande för mig :P Måste gå upp JÄTTE tidigt! D: Men det ska bli roligt, hoppas jag, och jag får även se hur man arbetar ute på kyrkogården. Testade cykla dit nyss, tog kanske en kvart tjugo minuter, men nu hittar jag i alla fall :)
.
Har också tvättdag idag, ska bli intressant, brukar alltid glömma och jag lovar att mina grannar kommer knacka på mig ikväll och undra vad som är så roligt och varför jag skrattar så högt, eftersom jag då upptäckt att jag glömt tvättiden... Eller så kanske jag för en gångs skull kommer ihåg :P Man vet ju aldrig! ;)
.
-
.
Kärleksvandraren har påbörjat sin vandring mot lyckan. Att åka tillbaka till Västerås kan vara lycka i sig, men jag kommer sakna det jag åkte hit för att hoppas finna. Jag fann nämligen det i denna lilla staden och så länge man hoppas och ber ska ens drömmar bli besvarade.
Osäker om man vill veta sanningen om svaret är det man själv inte vill höra...
.
Jag hoppas på dig.

.
-
.
KRAM
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar