söndag 9 maj 2010

Dagens nyheter

.
Har nyligen fått klagomål från mamma eftersom jag inte lagt upp några inlägg eller bilder på ett tag. Tänkte det var dags nu.
.
Har haft en slö och dator/tv-dag idag, gick in på en sida som heter Kaffebrus.com, de säljer en hel del kamera-tillbehör och liknande. Jag bestämde mig för att köpa något litet, har önskat mig lite olika saker som bakgrund/stativ och en blixt så att jag kanske till sommaren kan komma igång och fota lite mer proffsigt ;) Längtar tills paketet kommer med sakerna jag beställt :D
.
Måste erkänna att jag spelat lite TheSims idag också... :P
.
Har anmält mig till en fotosida också så har förhoppningsvis några kommentarer från riktiga fotoproffs på mina bilder som jag lagt upp. Har dock bara hunnit lägga upp 4 st, men ska lägga upp flera när jag är på jobbdatorn igen. De jag lagt upp är jag ju också mycket nöjd med.
.
Nu ska jag ta mig till köket för att hitta mjukosten och smörgåsarna, sen blir det tv för resten av kvällen, (ja jag är lat)...
.
Ha det bra alla där ute.
.
P.s. Om du Magnus läser detta vill jag bara säga att jag vet jag är seg med brevet, men någon gång ska det väl komma, men jag har varken gått och dött eller glömt bort dig :) Så du får en kram genom datorn som tröst så länge. *Kram*
.
bye bye
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar