lördag 22 maj 2010

Änglarnas sista stunder

.
Nu har det varit konfirmation med Änglarna och jag sitter här själv vid min dator och gråter lite. Sista gången på länge som jag träffa dessa underbara tjejer, känns så hårt...
Hade allas blickar på mig i kyrkan när jag stod och berättade om hur mycket jag tyckte om deras tjejer, hur mycket de har gjort mig fulländad som person, hur de har fått mig att se med nya ögon. Jag kommer aldrig glömma dessa tjejer, för härliga, för underbara! <3
.
Det var en annan sak under konfirmationen som fick mig att vara extra nervös, blicken som får ens ben att skaka, rösten som får en att glömma orden, beröringen som får en helt att tappa fattningen. Det känns som att jag faller dit igen, tankarna flyger iväg allt för ofta för att detta ska uppfattas av omgivningen som normalt...
.
Här har vi nu de underbara o vackra tjejerna :D
.

Från vänster uppe: Elisabeth, Jenny, Pernilla, Ola, Emelie, Erica o Jag.
Nere: Anna, Beatrice, Lisa, Linnéa, Hanna o Emmy.
.
.
KRAM
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar