tisdag 11 maj 2010

Dags-rapport

.
Har precis suttit ner med talen till konfirmandernas konfirmation, hade ju tre stycken att skriva och nu är det klart. Man vart nästan lie smått tårögd i vissa delar av texten eftersom man visste att dagen då jag läser detta för dem är sista dagen jag får träffa dem... :( Men det kommer bli en fin dag hur som helst, jag är så glada för den tiden jag fått med dem och ångrar inte en sekund!
.
Idag är det ju också den 11 maj, en månad och en dag kvar tills jag flyttar hem... Min sista jobbdag är faktiskt den 11 juni, så tills dess är det bara en månad. Vet inte om jag ska känna mig glad eller ledsen. Glad för att jag får komma tillbaka till Västerås, men ledsen för att jag måste lämna det liv jag precis börjat vänja mig vid...
.
Nej nu kommer mina änglar, måste dra :)
.
KRAM
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar