lördag 24 april 2010

Smått o gott

.
.
.
Det har varit lite smått oroligt här i Åtvid, under tre dagar snöade det, igår regnade det, idag är solen framme :) Jag säger bara April-väder...
.
Tog en promenade och lagade faktiskt ännu en ganska lyckad måltid igår, sen kavlade jag upp ärmarna och städade HELA lägenheten, eller ja nästan hela... Jag dammade på ställen jag aldrig gjort sen jag flyttat hit, jag vädrade mattorna, städade hela badrummet (och då menar jag hela), sen slutade jag med att byta sängkläder och damsuga golvet samt våttorka.
Anna ringde och vi pratade så där typiskt tjej snack! :P
.
.
.
Sen kollade jag på Så ska det låta och åt popcorn. Snart åker jag till Sigtuna, imorgon bitti ska jag ta mig in till Linköping för att sen vidare kunna ta tåget till Arlanda sen vidare med buss till Sigtuna :) Ska bli roligt, underbart, toppen men samtidigt sorgligt att träffa dem igen, eftersom detta är sista kursen... :(
.
Sen är det direkt till Berlin när jag kommit hem från Sigtuna... Och sen kanske jag kan få lite tid de sista veckorna här att pusta ut, någorlunda i alla fall :P
.
Ha de bäst!
.
KRAM
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar