fredag 2 april 2010

Påsktider i Västerås

.
Nu är jag hemma i Västerås igen! :D Även om det dock bara är till och med söndag förmiddag.. Men ändå! Att få komma hem, andas luften och veta att man är hemma gör mycket! :D Man har inga bekymmer.
.
Igår så ägnade jag dagen åt familjen och i dag ska jag ner för att träffa Elina o Anton på stan. Måste köpa lite småsaker så det blir perfekt. Ska försöka träffa Anna idag också och sen kanske om jag har tid Maria o Helena ikväll, annars får det bli imorgon kväll :)
Har precis badat, det är en fördel med Västerås, hemma har vi badkar! Har varit utan det i nästan en månad nu... (Nej jag är inte beroende..) :P
.
Köpte ett objektiv igår, Harald heter han och är ett Sigma objektiv som ligger på 70-300mm, sen köpte jag också en ny och billig Mp-3 spelare som jag ska kunna ha med till Rom nästa vecka. Känner mig mycket lugnare nu när jag vet att jag har musik med mig. Laddade den tillsammans med min bror igår, fick in de låtar jag ville ha :) Tack Mattias.
.
Ikväll kommer troligen Henrik och Paulina hem, då ska vi leta efter påskägg! :D
.
Glad Påsk
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar