söndag 4 april 2010

Påskfirande hos Farmor

.

.
Påskfirmandet hos farmor var som vanligt lika trevligt som alla andra gånger. Vart en hel del frågor om framtiden och Åtvids... Men som jag svarade på så bra jag kunde :)
Hela min familj var där, nästan alla kusiner, farbröder, farmor osv, så man kände sig verkligen hemma. Man tänker inte på hur fort man växer, men när man inte träffar sina kusiner på ett tag märker man hur fort DE växer! :S Nu har vi nästan inga barn kvar i familjen :)
.
Jag hann inte träffa Anna i helgen, men jag hoppas att hon kanske senare har ork o pengar till att kanske komma hit o se Åtvid i vårskrud! Mycket vackrare än vinter...
.

Ute på promenad :)
.

Henrik :P
.

Tre bröder :) (farbror, pappa, farbror)
.
Jag har väl inte så mycket mer att säga om helgens påskfirande, eller jo. Jag åkte över till systrarna Lindström en stund innan läggningsdags i går kväll. Jag och Maria drack lite vin och pratade strunt samt saker inför resan vi ska åka på i sommar. London, yeah! :D Då följer också Joanna med :D Två av mina älsklningar och jag i London, hur underbart som helst! <3
.
PUSS
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar