onsdag 9 juni 2010

En underbar kväll!

.


Idag hade vi Vårfest för alla frivilliga medarbetare i församlingen. Vi spelade också upp en liten teater där vi från församlingen var med, det var roligt att få agera igen! :D Sen fick vi lite festmat och en riktigt trevlig kväll. Massor av lyckönskningar och liknande fick jag nu eftersom de visste jag snart skulle åka hem. Imorogon är det dags att sätta på leendet igen för då ska jag och Linda få våran "Av Tackning" från församlingen. Vilket går ut på att Elisabeth ställer mig på en stol och läser en fin text(förhoppningsvis) om hur trevlig jag varit, typ... (Hoppas bara hon skippar stolen :P) Sen gör Karin(kyrkoherden) samma för Linda, i höst ska hon ju få jobba hel och fullt ut som präst! Lycka till Linda! :D

Sen grattar jag lite smått Anders tills imorgon, då han fyller så lite som 70! Grattis du underbara man! :D

Vi fick varsin ros av dem som vart kvar, jag vart såklart överlycklig och tog massor av kort! Här ser ni två bilder av min vackra vackra röda ros!<3



Puss o God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar