torsdag 24 juni 2010

London med två blondiner.


Jag och Joanna utanför Big Ben.

Jag var ju till London med två vackra tjejer! Joanna som ni ser på bilden ovan och Maria! Vi hade en toppen tid och resan vart av eftersom tjejerna skulle på Green Day konserten. Dagen de köade utanför arenan umgicks jag med Joannas mamma och hennes väninna. Det var en intressant dag :P

Vi gick såklart förbi Big Ben och tog de klassiska "turistfotograferna" sen gick vi också Madame Tussauds och träffade en del kändisar, vi åkte upp i London Eye för att dels få höjdskräck och dels få se ut över hela London. Även om det var molnigt var det riktigt vackert!<3


London Eye, man ser Big Ben långt där nere till höger om man tittar riktigt noga :)

Hotellet där vi bodde låg väldigt centralt men vi rörde oss nästan alla dagar med tunnelbana ändå. Det var inte de finaste hotellet i stan om man säger så men de hade i alla fall fräscha duschar... :P


Detta vart mitt fönster :)

Trötta och utslitna efter antingen konsert eller andra aktiviteter, kom vi tillbaka från London och efter fem dagar var det dags att återgå till sitt någorlunda normala liv. Jag trivs i London, men ändå var det hela tiden något som ville att jag skulle åka tillbaka till Sverige, för att komma närmare någonting.



Jag är Kär!<3

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar