onsdag 30 juni 2010

Äntligen här!

Var med Karin idag för att på kvällen få se den efterlängtade premiären av Eclipse! Den var utomordentligt romantisk och underbar! Man kan inte annat än att älska den... Nya saker som inte fanns med i boken, men även scener man lätt kände igen från boken. Jag gillade boken och filmen vart gjord på ett sådant sätt att man ganska enkelt kan följa med, om man då inte läst boken. Men jag skulle rekomendera alla att läsa fyran innan den kommer på bio och film. Det är så mycket mer värt att läsa boken innan än efter man sett filmen.
Jag älskade filmen oerhört mycket och så även Karin! Vi satt under eftertexterna och diskuterade vissa bitar och lyssna även på den sista musiken.

Imorgon blir det RixFm festival med Karin så då ska vi ha det mysigt på en filt vid svartån och bara lyssna på helt ok musik(Anderas Johnson kommer ju inte hit..) så just därför är den endast, ok... Men det kommer bli toppen! Annars ska jag väl tillbaka till körskolan för att imorgon träna på det jag idag hade fel på :P

Ha de bäst!



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar