fredag 9 juli 2010

En midsommarafton med två systrar.

Här kommer en lite försenad hälsning från midsommar :)

Jag och systrarna Lindström cyklade ut till Vallby för att kolla på Anette som skulle dansa folkdans, vilket var oerhört roande, hade aldrig sett Anette i folkdräkt :P hehe
De dansade och vi tog fåniga bilder på oss själva där vi satt på filten bland spindlarna... Barn runt om och mycket ljudligt skränande från en dam som trodde hon kunde sjunga, ledde den så kallade midsommar dansen. Dansen runt midsommarstången. Det var varmt och när det var slut var det tacksamt att få komma hem och in från den trängande värmen utifrån. Visst, man klagar inte på värmen på midsommarafton men lite varmt var det att sitta i direkt sol några timmar...


Helena o Maria i blomsterkransar.

Jag vart överbjuden hem till familjen Lindström och det bjöds på god mat, spetsad cola och trevligt sällskap. Jag trivdes med mina äldsta kompisar denna midsommar kväll och jag åkte hem lite extra tidigt eftersom jag behövde vakna tidigt dagen efter. Så för mig vart det inte lika mycket dricka som kanske för de andra, men jag hade en toppen dag!

Puss och Tack till den blonda trion Lindström :D

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar