fredag 9 juli 2010

Min andra halva...

I helgen var jag hos den som betyder mest för mig, Han som nu för tiden stavas med stort A! Jag vet att flera redan vet vem det är men för att hålla på spänningen avslöjar jag inget än, inte fören om ett tag när det känns rätt.. ;) Jag besökte Hans kära ställe, där Han bor och fick se allt vad Han gör på sin fritid och träffa några som betyder mycket för Honom. Jag trivdes så enormt och vill bara vara där Han är, jämt! Just nu så kokar mitt inre av känslor som bara väntar att få komma ut och bli sagda. En dag ifrån Honom får mig att längta sönder, jag saknar min andra halva som för tillfället är 23 mil bort från mig. Två veckor till sak jag stå ut sen får jag krama om och hålla den person som betyder mest för mig!

Jag fattar inte vad Du har kommit att betyda för mig, jag har fallit så rejält för dig att jag inte kan resa på mig, inte fören du kommer och hjälper mig upp igen...

Jag saknar dig<3


Jag och Han ;)

KRAM
min käraste<3Centrera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar