tisdag 15 juni 2010

Västerås, kära Västerås

Jag har haft två dagar tillbaka i Västerås nu, men ändå kan jag sakna Åtvid och folket där... Jag antar att det bara är dags att återgå till sin någorlunda gamla vardag. Jag trivs i V-ås, men de sista dagarna var nog extra svåra att åka ifrån...

Igår (söndag) skulle vi fira Farmor som fyllde hela 89 år! Grattis Farmor!
Hela släkten var där och vi hade jätte mysigt, hon öppnade presenter och fick blommor i massor! :D Jag passade på att ta massa kort på alla samtidigt som jag tog kort på några gamla fotografier hon har uppställda i huset. Speciellt denna bild som jag tycker så mycket om, vilken vi tog till hennes 75 års dag. Jag var sju år... Kan någon se vart i bilden jag är? (vilket jag ändå avslöjar under bilden...) :P Jag gillar den speciellt eftersom Farfar var med på den. Saknar Farfar... Bilden är underbar! <3 Det har ju tillkommit några i släkten men det här var så den såg ut för nästan 14 år sedan. :D


(Från vänster:)
Övre raden: Tanja(kusin), Magnus(farbror), Anders(farbror), Ove(farbror), Göran(pappa), Mattias(bror).
Mellan raden: Anna(Anders fru), Farmor Eva med Jonathan(kusin) i famnen, Farfar med Jessica(kusin) i famnen, Anneli(mamma), Anette(Magnus fru).
Nedre raden: Ylva(kusin), Henrik(bror), Jag och Josefin(kusin).

Puss o Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar