fredag 25 juni 2010

Tjejfest


Jag o Karin<3


Jag, Joanna, Karin o Maria. De tre galna o undersköna hamre-borna!<3

Igår hade jag nio tjejer över för att tillsammans med mig fira min 21 års dag! Det vart mycket bättre än vad jag kunnat tänka mig. Allting flöt på och jag tror alla trivdes. Det vart femkamp med de mest knäppa saker, kortspel och dans ute på gatan senare mot kvällen. Jag hade inte velat fira min födelsedag på något annat sätt. Ursäkta att jag svär men, Fan vad Underbart det var!!! (Sjukt synd att Viktoria inte kunde komma, kram till dig<3)

De flesta gick vid kanske strax efter ett på natten men systrarna lindström stanna tills det började ljusna igen så vid 04.00 tog de cyklarna hem igen. Vi hade lite "efterfest" om man kan kalla det så... :P

Tack alla för att ni kom!! Ni är UNDERBARA!<3


Från vänster,
Övre raden: Jag, Maria, Joanna, Helena o Maria.
Mitten: Elina Viola o Karin.
Nedre: Sandra o Anna.


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar