onsdag 3 mars 2010

Vanlig dag på jobbet...

.
.
Efter ett tag när jag suttit på församlingen kunde jag bara inte hålla mig, om ni hade lika vackert väder där ni är som jag hade här i Åtvids, så är det svårt att bara sitta inne. Solen sken, och man såg hur härligt snön började smälta bort från taket. Jag kunde känna hur vinden viskade "våren är på väg" mot min kind så fort jag tog ett steg utanför dörren. Det känns så bra! :D



Fixade lite inför Barn i Gudstjänst som jag har hand om på söndag och lite med bilderna från Bröllopsmässan som en viss vaktmästare i Yxnerum ville ha på CD. Faktiskt nöjd med flera av bilderna (jag visar några nedan), och sen har jag faktiskt på min korta lediga tid efter lunchen tittat på objektiv och blivit förälskad i en Sigma 70-300mm!


......
.
Jag hade väl en ganska vanlig dag på jobbet idag och det tänkte jag visa med lite bilder på några arbetskollegor. För er som inte var här idag, ni kan luta er tillbaka och bara njuta av de vackra personerna på bilderna :D

.
Knasig Präst, Ola.
.
Underbar Handledare, Elisabeth.
.
Vacker Administratör, Anette.
.
Härlig Körledare, Reine.
.
Puss o Kram så länge! :D
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar