måndag 15 mars 2010

På botten...

.
SJUK
.
Jag började må dåligt igår och idag är jag fortfarande sjuk. Har pratat med oroliga mamma som nästan tar bilen för att åka hit och ta hand om mig. Min handledare har också ringt några gånger och jag kan troligen räkna med några flera samtal från henne. Jag hoppas kunna bli frisk snart, vill tillbaka till jobbet, mina konfirmander och miniorerna. Har en hel del inplanerat denna vecka och med tanke på min sjukdom så kommer jag troligen få spendera veckan mellan sängen, tv:en och toaletten... Försöker så gott jag kan att dricka, speciellt vatten. Knappt så jag orkar sitta vid datorn och skriva detta, men jag fick precis besök av min handledare som hade köpt lite grejer till mig så jag vart så rörd att jag måste lägga upp en bild. Jag hade bett henne tidigare att köpa kattmat för att flisan inte skulle svälta då jag inte kan gå ut ur lägenheten och köpa det själv. Dyrt vart det, men nu har jag torrfoder åt henne så det räcker till sommaren.
Jag hade bett Elisabeth köpa Cola och vindruvor åt mig när hon kommer med allt detta, jag vart riktigt glad. Älskar överraskningar, speciellt när det har något med godis att göra och kolla in vindruvorna jag fick! De är ju gigantiska, såå coola!
.
Nej nu ska jag nog ta och njuta av de sista minuterna av solsken som lyser in på mig genom köksfönstret. Så varm och vackert det ser ut att vara ute, jag önskar jag orkade ta en promenad.
.

.
Håll er friska där ute!
(Att vara sjuk är inget jag rekommenderar...)
.
KRAM
.

1 kommentar:

  1. Det ser ut att vara något att rekomendera! mums! :D
    /Anna Panna

    SvaraRadera