tisdag 30 mars 2010

Framtidsdrömmar

.
När Åtvid året är över kommer jag sakna den lilla orten och dess vackra sidor. Jag fick också ett väldigt bra erbjudande om ett ställe att bo på om jag skulle vara intresserad av att komma tillbaka. Jag tog det i min åtanke och har nu funderat på det en stund. Varför inte..? Jag trivs i Åtvid, men jag vet inte om jag kan svika mina vänner i Västerås, familjen skulle klara sig, men vännerna. Visst jag har hållit ganska bra kontakt med dem, men det är ju för att de och jag vet att jag snart kommer tillbaka...
Jag ska ju ta körkort i sommar, det har jag bestämt mig för och därför ska jag ha det! Hur många uppkörningar eller skrivningar jag än må göra ska jag ha det där körkortet! Jag skulle känna mig så mycket mer friare om jag bara hade bil och körkort, (då ska det ju vara en Amazon!)
.

.
Kanske man kunde komma tillbaka efter ett år i Västerås, jag vill ju gå floristutbildningen först med start i höst som är 44veckor, sen vill jag ju samtidigt som den gå några fotokurser som jag hittat. Sen ska jag ju också få komma tillbaka till min andra familj och fortsätta ett år till som assistent ... blir ju 7års assistent då :P Tiden går för fort ibland. Känner mig fortfarande som 18...

Hur som helst, man kanske kan öppna en fotostudio här i Åtvids då det inte finns någon här och ta skol- bröllop- och porträttfoton, samt på fester eller andra speciella tillfällen :) Skulle vara hur roligt som helst! :D Sen kanske extraknäcka som florist :)

Vi får se, kan bara framtiden utvisa...

KRAM
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar