måndag 29 mars 2010

Helgen äventyr

Mina föräldrar åkte "förbi" Åtvid på vägen ner till Göteborg för att de skulle besöka Henrik o Paulina, så de plockade upp mig på vägen :P

Jag fick övningsköra och det känns ju ganska tryggt då nästan båda sov hela vägen tillbaka igår i bilen trots att jag körde på en 120 väg ;) Jag känner äntligen förtroendet! Tja, det tog ju bara två år att få :P hehe


Mamma, Pappa o Henrik (Paulina gömmer sig bakom kameran) ;)

Vi bodde på Ibis Hotell där nere för att det var det lämpligaste stället, fast dyrt vart det... Tur jag slapp betala, mycket god och välutformad frukost ingick och jag glömde ju nämna att Hotellet låg på en båt, så vi sov i en hytt :) Väldigt sköna sängar! Så de får godkänt :)


Hotellet :)


De bråkar lite om maten :P


Väldigt söt hund bland leksakerna i butiken

Vi tog en liten vandringstur runt i centrala gbg och Paulina visade de vanligaste sevärdigheterna samt så gick vi in i lite olika roliga butiker, se bilderna nedan :)


Lustigt fantasidjur


Farligt att gå in i sådan här butik :P

På vägen tillbaka så stannade vi till för lunch och mamma fick sin Present! Jag såg att hon vart riktigt glad och det glädjer mig eftersom jag suttit och jobbat med den väldigt länge. För er som undrar så har jag gjort ett album med mina bästa bilder från de senaste åren, de jag är mest nöjda med :) Vart väldigt nöjd, nästan så jag vill ha det kvar själv... :P
På restaurangen så köpte vi ju såklart polkagrisar eftersom vi var precis ovanför Gränna, man kan ju inte bara åka förbi Gränna utan att ha köpt polkagrisar! :P


Lunch i Gränna, där också mamma fick sin present.


För jag är så stark att jag orkar dela en polkagris! ;D haha

Som ni ser har jag lagt upp lite olika bilder från helgen för att visa hur mysigt vi hade det :)

Det känns skönt att solen skiner fastän klockan passerat 18.00, man känner våren närma sig! Snart drar jag på mig kjolar och klänningar, fast inte riktigt än ... men snart :D


Dröm sött
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar