tisdag 16 mars 2010

Jag orkade hålla ut ett helt år och mer kommer...

.

.
.
Idag är den dag som jag firar genom att mysa med Flisan, se på Dark Angel, dricka vatten med matsked och pyssla med mammas hemliga present! Dvs ... Flisan har fått mat, tv:en funkar, jag är fortfarande sjuk, men jag orkar i alla fall sitta på golvet och pyssla :)
.
.

En tjuvtitt på en del av mammas present.
.
.

Flisan i solskenets vackra reflektion.
.
Jag gick tillbaka ett år och tittade på mina blogginlägg, och insåg att det nu var ett år sedan jag startade den här bloggen. Och även om det har varit sina soliga och molniga stunder har jag i alla fall lyckats hålla den igång. Den har nu blivit som en del av mig när jag sitter här i Åtvids och alla mina vänner är kvar där borta i Västerås (men också Uppsala, Falun, Stockholm, Göteborg...)
Eftersom Facebook är ett ganska tråkigt ställe(enligt mig) och BDB har blivit ett minne blott för mig så är detta det ända stället, förutom mobilen, som jag kan berätta hur jag mår, hur det är och så vidare... Hur som helst, därför jag firar denna dag.
.
1 år på bloggen!
.
Nu ska jag fira med lite solsken och några matskedar Coca cola ;D
.
KRAM
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar