måndag 8 mars 2010

Vad helgens vackra timmar kan ge :)


.

.
Maria var på besök denna helgen. Vi har haft riktigt vackert väder alla dagarna och när vi i lördags var till Linköping gjorde jag kanske av med lite föör mycket pengar än vad jag hade tänkt... Men jag är inte missnöjd med sakerna jag fick med mig hem. Köpte "The Baseballs" cd och den är BÄST! Älskar den sortens musik verkligen, inte covers då ... utan typ Old Rock stilen de har. Älska!
. .
Jag "övertalade/tvingade" Maria till att följa med på Helgmålsbönen under lördagskvällen, sedan hon slutade som assistent i kyrkan har hon inte direkt varit, kristen ... Men det var bra för då fick jag leva ut min "vilda" fantasi och Maria fick lite tid till att tänka...
. .

. .

.
Vi lagade vegetarisk Lasagne, eller ja ... Maria lagade maten och jag diskade ... :P hehe, men jag hjälpte faktiskt till med lite under maten. Sen kollade vi på Melodifestivalen och åt den underbara lasagnen framför tv:en samtidigt som vi satt besvikna och såg på hur alla våra favoriter röstades ut och ersattes av Pernilla och Jessica... *suck* Det borde ha blivit Neo!! D: Vi vart så förvånade och besvikna på att inte han gick vidare... f*n!
.
Jaja... Andreas Johnson ligger ju säkert till globen på lördag, så jag är hur som helst nöjd! :)
. .
Nu är det dags för en lite försenad lunch och sen lite Veronica Mars innan jag ska till kyrkan ikväll för att göra ett näst sista rep inför Jesus Christ Superstar på lördag. Det kommer bli såå roligt! (Men jag undrar om vi fyra körer får plats i Gamla kyrkan ... blir nog mysigt, fast trångt..)
. .

.
Kram från mig och Flisan<3
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar