fredag 11 mars 2011

Verklighetens längtan

Att bara få komma bort. Finna sig själv. Veta vad det är man vill här i livet. 
Jag är så förvirrad. 

Men en sak är jag säker på o det är att jag vill resa. Upptäcka, finna, uppleva o se. Vara en del.

Toscanas vinodlingar, New Yorks innerstad, Moçambiques kultur, Egyptens hav av sand, Indiens alla färger o smaker, Österrikes landskap, men allra mest en plats där jag själv kan andas...

De platser jag besökt genom mitt liv o som gjort mig till den jag är idag, har en stor plats i mitt hjärta o kommer alltid ha det. Men som människa är man aldrig nöjd, fantasin vill besöka nya platser, fötterna vill gå på nya gator och jag vill uppleva något annat än Sverige...


Bilderna beskriver minnen...

Åland

Norge


Gloucester

Krakow 

London

Berlin

Assisi

Rom

Vill tillbaka, men också till ställen som kan ge mig nya minnen att minnas.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar