söndag 27 mars 2011

Välkommen!

Ny familjemedlem! :D

Satt idag vid datorn ute hos föräldrarna i Munga, när jag får för mig att kolla på blocket efter Nikon objektiv eftersom jag ju behövde ett nytt. Känslan av att hitta precis det jag förlorat, och till ett extremt bra pris, fick glädjen i mig att rusa. Jag ringde direkt upp tjejen som sålde en Nikon D80 med objektiv 18-135mm, som var precis som min förra som "dog" i branden. Det var ju bara för bra för att vara sant!

Åkte och hämtade min nya D80, eftersom jag hade turen att den fortfarande fanns kvar. Den är till och med i bättre skick än min förra var, hon sa denna var köpt augusti 08, och jag tror inte hon ljög. 

Är så lycklig av att få en andra chans med denna fenomenala, utomordentliga och underbara kamera!

Tvillingarna "Nikon D80", den brandskadade och den nya. 
(Man ser i alla fall vilken som är vilken :P)


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar