måndag 30 november 2009

Livet blir verkligen vad man gör det till...

.
Här är jag. En tjej på 20 år som inte vet vad som kommer hända i framtiden. Förut drömde jag om att få hålla på med blommor och hitta den stora kärleken. Hitta lyckan varje människa förtjänar. Kärleken. Det är inte den fina dröm jag så länge dröm om, men nu när jag äntligen insett vad den betyder ska jag visa mig själv att jag verkligen kan förtjäna den väl i framtiden. Hur läget ser ut just nu så är det ganska stabilt, jag vet inte vad som kommer men det är väl kanske bra...? Annars kanske jag skulle gå runt och oroa mig, det räcker väl redan med att jag är paranoid :P

Hur som helst, i övermorgon, onsdag, ska jag åka hem igen, nu är det länge sedan jag var hemma, i alla fall över en månad. Saknar min familj och alla de som tilldelat mig en del av sin dyra vänskap.
Det kommer bland annat bli krogen med Maria, myskväll med familjen, bio med Mamma och Stockholm med fyra från Volontäråret!

Jag ska nu under torsdag och fredag vara i Stockholm tillsammans med fyra av killarna från Volontäråret, har verkligen saknat de killarna. Ska bli roligt, vi kommer stå där från 10.00-18.00/16.00 (tor/fred) och dela ut informationen och erfarenheterna vi hittills fått från våra platser till intresserade ungdomar. Stället heter Älvsjö och är ganska nära ett område jag känner till. Ska väl inte vara så svårt att hitta, har ju klarat det förut, och då på cykel :P hehe

Mamma gick med på att se New Moon med mig på lördag, hoppas bara inte det fortfarande är lika populärt även två veckor efter premiären, för då är det förhoppningsvis färre tonåringar som skriker så fort de får se på Edward Cullen på bioduken, (vad jag har hört i alla fall :P)


Nu är det dags för mig att läsa lite mer ur körkortsboken, hade en plan att överraska mina föräldrar med körkort, det är en sak jag i alla fall har bestämt mig för att skaffa, har bara så svårt för frågorna, men det är bara att pluggeriplugga!! ;)

Snart känner också jag den härliga kylan från västerås gator :D
Puss och ha det!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar