torsdag 29 oktober 2009

När det nalkas doften av Rättvik!

Idag är det snart dags för STUM!!<33 Det bästa med hela resan är att det kommer krylla av folk man känner, jag kommer trivas och känna mig som hemma eftersom jag återigen återvänder till kära stiftsgården i Rättvik! Där jag tillbringat flera av mina bästa tider och där jag träffat de skönaste folket! Saknar det!
Bussfärden kommer ta ca 3 timmar (om inte mer..), så då får man underhålla sig bäst man kan, jag tycker dock om att den är ganska lång, i alla fall nu när man känner alla som ska med på bussen. Åh saknar Leena, våran kära Församlingspedagog i Domkyrkan, har inte träffat henne på mer än 10 veckor i alla fall. Så fort tiden går.. men ändå inte..
Så hur som helst så längtar jag tills klockan slår halv fem och jag kommer stå utanför domkyrkans väggar med alla vänner jag värnar om bredvid mig och kylas om kryper in genom jackan för att bussen är försenad.. Det är ju traditon.
Fjärde året för mig i år, fjärde året med Anna. Kommer du ihåg när vi åkte för första gången? Det var ju ganska mycket då som vi lärde känna varandra helt, vi måste fira!

Jag längtar!

Nu är det shopping med mamma inne i stan, fick min lön i förrgår :D

Puss o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar