måndag 12 oktober 2009

Då lyckan nästan inte räcker till...

.
Här ser ni en tjej som inte kan må bättre för tillfället!!


Under flera år har jag kämpat men utan resultat, i flera år har jag hatat hur jag varit och verkligen haft tron på att jag aldrig skulle klara det. Men i helgen så förändrades min syn på allting! Jag har äntligen lyckats!

Ca 40 dagar senare och 5,5 kg mindre så har jag lyckats gå ner i vikt! Äntligen! Det bästa är att det ju började bli bättre efter att jag flyttade hit. Kosten har blivit bättre och mindre, promenaderna har blivit sköna stunder då man kunnat tänka, de har också blivit längre och fler..
Jag tänker fortsatta, för äntligen har jag fått respons på det jag gör, äntligen upptäcker jag att bältet går att spänna åt ett snäpp till och att man lättare kan ha vissa tröjor.

Det går inte att beskriva hur bra det känns!!

Snart kan kanske även jag vara nöjd med mig själv... :D
.

3 kommentarer:

  1. annika du ser faktiskt lite slimare ut än vanligt på bilden :DDD <3
    //Arty Anna

    SvaraRadera
  2. Annika, du ser verkligen helt sjukt snygg ut på den bilden! Måste bara få säga. Vi ses snart! puss /Karin

    SvaraRadera