söndag 25 oktober 2009

När glädjen av nya bekantskaper blir fulländad.

.
Allt känns så mycket ljusare, det är som att det går mot ljusare tider fast det egentligen precis var ändrat till vintertid... Jag ser på allt med nya ögon och jag tror faktiskt jag har orken att börja om på nytt! Just nu känns allt frid och fröjd och det är underbart! De känslor som jag så länge haft har på en mirakulöst sätt blivit flyttade åt ett annat håll, vilket jag är tacksam över.

igår gick jag, Karin och Maria ut! Jag har alltid velat testa Oliver Twist, så det fick bli det. :) Jag gillar verkligen Oliver, snyggt inrett, trevlig personal, förvånat mogna människor och en del rätt så snygga boys ;) hehe

Jag kan ju säga så här om man summerar ut hur kvällen var i sig, att det var en av Mina bästa kvällar ute hittills. Innan har man ju tyvärr inte fått så mycket respekt av andra, men på detta ställe så var det lite mer folk i våran "ålder" om man säger så. Så mitt första intryck av Oliver var bra, om inte bäst. Synd bara att Maria började må dåligt där i mitten så hon fick åka hem.. Men jag o Karin hade det mysigt de resterande timmarna där inne i bland musiken och alla ord som utbyttes mellan människor, även mellan oss och de killar vi snackade med.





Tack ni två för att ni får mitt liv att lysa, för att vi jämt har så roligt när vi går ut och jag är så glad att jag fått känna er så många år som jag fått. Tack!<3
.

1 kommentar:

  1. du fick träffa mig också, fast på tisdagen.. :)
    saknar dig gumman, //joanna,puss<3

    SvaraRadera