fredag 16 oktober 2009

Det går mot ljusare tider!

.
Hur man bäddar samtidigt som man lagar mat.. Går det? Såklart! Jag har precis klarat det, sprungit emellan för att jag hela dagen sprungit mellan olika projekt och arbeten.. Men snart är det dags att vila mig, jag köpte Ghost Whisperer säsong 2 på första lönen :) Serien är jätte bra att fördriva tiden till eller bara lata sig med ett glas vin, (nu också med en katt i knät).
.
"Livet leker" eller vad brukar man säga..
.
Jag längtar tills imorgon!! Förutom det faktum att jag måste städa och torka den tvätt jag precis satt in i maskinen i källaren.. Men det kommer ju tre underbara själar imorgon, och det är DET jag längtar till!!
.
.
Juste, gjorde klart en gravsten idag åt Linda :) hehe

Puss på er<3
.

1 kommentar:

  1. eller var gravstenen egentligen till mig......hm vet inte jag.....
    Ses i morgon!/Linda

    SvaraRadera