lördag 3 oktober 2009

Skrivarglöd återigen

.
Känner att jag äntligen har fått något att jobba med, förälskelsen jag själv upplevt tänker jag nu överlåta till två andra personer. Jag har så mycket som vill ut helt plötsligt, passar perfekt med den novell jag redan påbörjat för kanske ett halv år sedan. Den ska bli klar, bara det att jag under sommaren hade ett litet uppehåll med skrivandet. Nu har jag massa idéer som måste ner på pappret, eller datorn i alla fall. Åh, det kommer bli hur bra som helt! Helt plötsligt har jag en toppen story att få ut ur huvudet och ner i mina egna ord. Äntligen har jag fått energin att fortsätta på "Underbara stunder", som jag tror denna kommer bli kallad. Det är ju precis vad den kommer innehålla.. Underbara stunder!


Lyckan strålar och fingrarna dansar åter över bokstäverna igen.
Det känns underbart!


Puss på er alla!<3
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar