tisdag 8 november 2011

Förändring

Ibland önskar man att drömmar kunde bli sanna, men ändå är man rädd för att förändra sig, rädd att ens tidigare liv kommer ifatt och spelar upp allting om igen. Samtidigt som man önskar man kunde få det man vill ha, och då är vi helt plötsligt tillbaka till drömmarna igen.
Ibland räcker det inte med att bara älska, man måste även förstå och anpassa sig, förändra sig för att det ska funka. Jag saknar allt det jag hade, jag saknar och drömmer fortfarande om det som för mig var så omöjligt att få. Önskar att livet kunde vara en aningen lättare att leva, men ibland är det enda man behöver, trots sin vilja, lite förändring. Jag ser tillbaka, saknar, älskar och minns de stunder då jag var lycklig med det jag tänker på idag. 


Men det är dags att ta nästa steg, framåt, i livet. Förändring. 

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar