måndag 7 november 2011

Film, frukt och en å en annan träningsövning

Träningen med mor var givande, kändes att jag inte gjort något på en hel vecka, speciellt i armarna. Men jag antar att man bara ska kämpa emot det som kallas träningsvärk och ta i lite hårdare nästa gång :P

Bjöd sen över Maria på film och fruktsallad. Vi hyrde Bad Teacher och garvade en hel del! Fruktsalladen som innehöll bl.a Jordgubbar, Mango, Melon, Päron, Banan och en annan exotisk frukt jag ej kan stava till, vart underbart god tillsammans med lite turkisk yoghurt och honung. Men det mest spännande var nog Marias förslag av att även ha Avacado i.
Skönt att ännu en gång få träffa denna underbara tjej jag har så många år att tacka för. Maria är en person som vet hela min livshistoria och som har blivit tvungen till att lyssna på mig i hela 16 år, vilket är duktigt gjort, hon är också en person jag älskar och ser upp till och som jag kan vara helt mig själv med! 


 KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar