fredag 13 maj 2011

Sovmorgonen var riktigt härlig...

"Läppar, försiktigt mot min kinds lätt solbrända hy, gjorde att jag ryste till. Oväntade känslor jag inte visste skulle komma från en sådan som dig gjorde att jag även rodnade. Men när jag vred på huvudet och du satt kvar, med läpparna redo för den första kyssen. Då slappnade jag av och lät allting bara ske. Det var underbart att veta att jag faktiskt blivit sedd av just dig, att allting hände så som de var menat, att Gud hade hört alla mina böner.

Sen vaknade jag..."



Jag hade en av de mest underbara drömmar på länge.. Vem mannen var som jag drömde om, det får bli en hemlis. Men så som jag beskriver de känslor jag hade i drömmen var ganska oväntade. Antingen är det mitt medvetande som spelade mig ett spratt under nattens timmar, eller så var det en utopi om att lyckan och kärleken är på väg, oavsett vem det är jag får det från... 
Det skulle ju jag inte tacka nej till... Saknar det, som vilken annan människa som helst.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar