måndag 9 maj 2011

Kväll med fantastisk idyll

Björnön



Var ute på södra Björnön med mig själv och mina tankar. Man tänker som bäst och noggrannast när man är ensam och bara kan låta dem flyga som de vill... Satt och såg ut över mälaren med solen värmandes i ryggen och endast ljudet av två små pojkar som spelade fotboll en bit ifrån mig. Läste genom en novell jag fått av en kompis, gillar sättet han skriver på, sen hade den ett ganska intressant slut också :)
Ville nästan aldrig åka tillbaka till den bullriga storstaden, men solen går ju faktiskt ner varje kväll och det vart lite halvkyligt, så packade in mig i bilen igen och åkte tillbaka. 

Hann dock smita in i den otroligt vackra vitsippe-skogen som ligger precis vid ena parkeringen där ute. Där var det ju bara underbart vackert! 






Nu är det snart dags att sova.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar