söndag 20 februari 2011

Vardagsliv.

Igår kom Maria och Matilda över på en liten tjejkväll hemma hos mig. Vi drack vin, åt popcorn, snacka och  tog oss sen ut till Pitchers inne i stan. Jag hade städat hela dagen och kände mig så nöjd över att välkomna hem dem till min fina rena lägenhet.
Maria tog med sig lite saker då hon skulle under natten sedan få sova över. Soffan var helt hennes!
Vi snackade lite innan sömnen tog över, men jag var så trött så jag somnade ganska snabbt. Frukost och sedan lämnade jag Maria med min tv och min lägenhet i tryggt förvar. Henrik kom och hämtade upp mig och sedan for vi till Mattias lägenhet. Det vart ju lite krongel med mitt internet i fredags, vilket resulterade i att dessa pojkar nu fick hjälpa mig på traven. Fixaren kom fram i Henrik och genast såg han saker han behövde hjälpa Mattias med i hans lägenhet. haha
Fick skjuts tillbaka och satte mig bredvid Maria ännu en gång tills det vart dags för henne att dra hemåt.

Jag började känna mig lite konstig i halsen och frysa om hela kroppen, huvudet känns tungt och näsan rinner. Tror det är en förkylning på gång..?
I sånna fall måste jag nu ta mig en promenad till Ica och handla lite, fast det behöver jag ju i alla fall. Har suttit och blivit inspirerad av olika matlagningsprogram, har haft tv 4+ på sedan tre timmar tillbaka nu och det har varit 4 stycken olika matlagningsprogram på raken... Jamie Oliver verkar mest inspirerad, men gillar också Per Mobergs program. 

Håll er friska. Och håll er ifrån mig, om detta visar sig bli värre... hehe :P

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar