lördag 30 januari 2010

Status: Tillfredställd! :)

.
Kylan stärker verkligen luften och gör den lättare att andas... Om det bara inte vore för denna hemska förkylningen :P


Jag tog precis en promenad på ca en halvtimme och det var underbart! :D När jag kom in igen kände jag hur kylan bet på mina lår och man kunde verkligen känna att det är -13 grader ute... Nu när jag sitter här och har suttit inne ett tag kan jag fortfarande känna hur kinderna sakta värms upp av de 20 grader jag har här inne :) Kärleks- och Smörsångaren Michael Bublé är även på denna vackra dag. Solen skiner och jag känner hur mycket jag njuter av att bara vara. Jag känner mig verkligen helt nöjd med livet och speciellt efter i förmiddags då jag vaknade, drog upp rullgardinen och bakom gömde sig den skinande och varma solens strålar som nu skiner på mig. Jag gick och ställde mig på vågen, på en vecka har jag gått ner ca 1 kilo, till... :D




Usch, vad det känns bra att gå ner i vikt, men ni kan vara lugna jag har bara ett mål och där kommer jag stanna. Kommer kunna kännas så bra att äntligen kunna vara nöjd med sin egen kropp... På 20 år har jag inte fattat hur mycket en promenad då och då samt mer grönsaker än mat egentligen kan göra... Tycker ju att jag har varit så duktig med jympa tidigare, vilket inte ens var roligt :P Promenader är mycket "roligare" eller hur man ska uttrycka det, det ger en lite tid att tänka på saker och ting, saker som i alla fall för mig är ganska viktiga och vissa personer jag måste tänka lite extra på hur jag ska lösa problem med. Speciellt en kär vän för tillfället...




Ska hitta lite lunch, om 40 minuter ska jag och Elisabeth åka till Gärdserum, dags för Bröllop :D


Här ser ni en tillfredställd och lycklig Annika :)
Punkt slut :)
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar