måndag 14 september 2009

Känsliga avslut..

För exakt åtta år sedan satte jag mig i bilen med pappa och min älsta bror. Pappa sa att det hade hänt något och att vi behövde åka till farmor och farfar... Jag förstod nästan vad det var direkt jag satte mig i bilen, tårarna låg på lut och var berädda att falla ner. Farfar hade varit sjuk ett tag men inte särskilt mycket och läkarna hade sagt att det inte var något att oroa sig för, han kommer klara sig länge. Men jag hade det i tankarna såklart att det skulle hända någon gång i framtiden hur som helst. Han hade varit min närmsta vän när vi pratat om saker och jag hade verkligen älskat honom mest av alla mina släktingar. Den 14 september 2001, precis efter katastrofen med Wold Trade Center dog min farfar i sin säng, han somnade in och fick ett fint slut. Jag saknar honom så otroligt mycket och när jag uttalade datumet idag kom jag direkt på vad det var som hände för exakt åtta år sedan.. Han var min bästa vän, men så mycket har egentligen inte ändrats, jag kan fortfarande prata med honom, få honom att lyssna på mig. Det ända jag saknar är svaren...

Bara så du vet så är du älskad! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar